رویدادها آرشیو خبر ها
بیانیه ی رسمی باشگاه یوونتوس

بیانیه ی رسمی باشگاه یوونتوس

یوونتوس اعلام کرد که از تصمیم فدراسیون برای بستن پیچ جنوبی برای شنبه مقابل کیه وو گیج شده است.این تصمیم بنا به اتفاقت داربی دلا موله ی فصل قبل که منجر به پرتاب اشیا انفجاری شد اخذ گردید. یوونتوس طی بیانیه ای ناامیدی خود از این تصمیم را بیان کرد :

"باشگاه فوتبال یوونتوس شدیدا با تصمیمی که امروز توسط کمیته ی ملی المپیک ایتالیا گرفته شده و منجر به بسته شدن پیچ جنوبی باری بازی شنبه میان یوونتوس و کیه وو می گردد گیج شده است.این تصمیم بر یوونتوس و بخشی از دارندگان بلیط اثر منفی می گذارد ، برخلاف این واقعیت که مقصر این ماجرا دارای کارت هواداری نبوده و بلیطی به نام خودش برای دربی تورین نداشته است. "

"یوونتوس تاکید می کند که همه ی ورزشگاه ها در ایتالیا به سطح مشترکی از امنتیت و فناوری مورد نظر برسند، تا حوادث اسفناکی نظیر آنچه در استادیوم المپیک تورین رخ داد ، قبل از شروع بازی خنثی شوند. از روز بعد از آن بازی در اوریل هیچ حادثه ی مشابهی رخ نداده است. "

"این باشگاه به همین دلیل تصمیم گرفته است که دوباره 'با من بازی کن - با من تشویق کن' را تکرار کند. ابتکاری که در سال های گذشته هزاران کودک را علی رغم شرایط مشابه به ورزشگاه آورده است."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: